[INTERIOR] Latest find

Zo nu en dan (eigenlijk all the time) zit ik rond te neuzelen op Pinterest. Vaak kom ik nieuwe, inspirerende en te gekke dingen tegen. Zo ook vandaag.

Na ietwat verveeld rond te hebben gestruind op Pinterest, kwam ik deze geweldige wasbak tegen met een prachtig minimalistisch design. Ik was meteen verliefd. Wát een geweldig gaaf ding is dat zeg. Kan deze nu meteen eventjes in mijn badkamer geplaatst worden?!

Kijk en oordeel zelf:

500e84942d37e416d1266e7a8a3fac7c

De belijning.. Het glas.. Het marmer.. De vormgeving.. Het minimalisme.. Gewoon alles.. WAUW!

Wat vinden jullie van dit design?

Liefs,
Julia.

5 gedachtes over “[INTERIOR] Latest find

Geef een reactie

