[TALK] Get to know me

Aangezien het allemaal nog wat nieuw is, leek het me leuk dat jullie mij beter kunnen leren kennen. Iris van tu chantes du yaourt heeft voor mij een aantal vragen bedacht die ik in deze post zal gaan beantwoorden.

Wat is het grootste doel van jouw blog?
Mijn grootste doel is het inspireren van mensen en mijn kennis met ze delen. In deze blog kan ik mijn creativiteit kwijt. Ook moet het een soort verzamel plaatst worden voor de laatste trends, verschillende ontwerpers, interieur stijlen, moodboards etc. Erg handig voor mijzelf en mijn studie!

Heb je een gekke of bijzondere eigenschap/hobby?
Hmmm.. Hiervoor moet ik eventjes heel diep nadenken.
Ik denk dat een bijzondere eigenschap van mij is dat ik altijd wel mijn woordje klaar heb. Zo kan ik mensen vaak verrassen met de meest vreemde en grappigste antwoorden.

Waar en wanneer heb je je beste vrienden ontmoet?
Op school, hockey of via-via.

Zou je liever gedachten kunnen lezen of de toekomst kunnen voorspellen?
Ik denk dat ik het allebei niet zou willen.. Maar als ik een keuze zou moeten maken zou ik toch eerder gaan voor de toekomst kunnen voorspellen. Als je het slim aanpakt en het op de juiste manier speelt kan je hier heel veel mee bereiken.

Wie is jouw grootste voorbeeld of inspiratie?
Mijn grootste voorbeelden zijn toch wel de top-ontwerpers van Nederland: Piet Boon en Remy Meijers. Allebei hebben ze een heel eigen maar prachtige stijl die in al hun ontwerpen terug komt. Eén blik werpen op een ontwerp en je weet gelijk dat het van een van hen is. Ik hoop dat ik ooit de nieuwe (vrouwelijke) Piet Boon of Remy Meijers mag worden.

Wat wilde je vroeger worden? (En wil je dit nog steeds?)
Van jongs af aan wilde ik al interieur architect worden. En als je naar mijn blog kijkt kan je vast wel al raden of ik dat nog steeds wil…

Wat is voor jou een écht geluksmomentje?
Wanneer ik omringd ben door mijn vrienden en familie en zo een heerlijke avond / middag / etc. heb.

Hoe zou je jouw perfecte weekend omschrijven?
Een combinatie van leuke dingen doen en ontspannen. Zo zou ik één avond uit gaan, om vervolgens de volgende dag daar lekker van bij te komen. Natuurlijk kunnen bij het perfecte weekend mijn vrienden en familie niet ontbreken. Ook lekker eten en wijntjes zouden hier erg goed bij passen.

Hoe ziet je volgende reisbestemming eruit?
Mijn volgende reisbestemming is KOPENHAGEN! Aahhh ik heb er zó veel zin in. Ik ga samen met 2 vriendinnetjes en we zijn er alle 3 nog nooit geweest. Alle tips zijn dus welkom!

Wat is het laatste restaurant dat je bezocht hebt?
Dat is een restaurant in het dorp wat ik woon. Je kan er echt heeerlijk en verrassend eten. Dit was ter ere van het 70 jarige jubileum van mijn vaders bedrijf.

Wat is je favoriete woord op dit moment?
Ik heb nooit echt favoriete woorden gehad.. Woorden die ik vaak gebruik zou ik nu zo 1,2,3 ook niet aan kunnen denken.

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden, dus vergeet die vooral niet achter te laten!

Liefs, Julia.

3 Comments

Geef een reactie

