[TALK] IT’S MA BIRTHDAY

Het is vandaag 26 oktober, dat kan maar één ding betekenen… IT’S MA BIRTHDAYYYYY!

Het is zo ver.. Ik ben officieel geen tiener meer. Dit is de dag waarop ik begin met de -tig en er nooit meer vanaf kom (tenzij ik 100 word). 20!!!!! Alweer, jeetje.. wat gaat het snel.

Als klein meisje was ik altijd héél erg enthousiast over mijn verjaardag. Twee maanden van te voren maakte ik al een kalendertje waarop ik de dagen afstreepte. Ik weet niet precies waarom, maar ik denk dat elk kind daar wel heel erg enthousiast over is. Mijn ouders moesten dan ook een maand lang 100 keer per dag horen: IK BEN BIJNA JARIG. Nu, een aantal jaar later, kan ik nog steeds even (oké misschien iets minder dan toen) enthousiast zijn over mijn verjaardag.

Cadeautjes krijgen, taart eten, omringd door familie en vrienden, blijer kan je mij haast niet maken.

Liefs,
Julia.

6 gedachtes over “[TALK] IT’S MA BIRTHDAY

Geef een reactie

