[LOVE] Daily essentials

Vandaag deel ik met jullie mijn daily essentials, ook wel mijn dagelijkse benodigdheden. 

IMG_0016

Als eerste mijn bidon met de tekst: This could be Vodka.Ik drink graag water en dan het liefste met fruit erin, om het net iets lekkerder te maken. Deze bidon is daar perfect voor. Deze komt van modemusthaves.

Dan mijn geliefde koptelefoon. Koptelefoons zag ik altijd als lomp, lelijk en onhandig. Maar toen ik deze zag van Frends was ik meteen verkocht. Hij is niet alleen erg mooi, maar het geluid is ook nog eens erg goed en hij zit lekker.

Ook mijn polaroidcamera mocht natuurlijk niet ontbreken. Deze heb ik maandag voor mijn verjaardag gekregen en kan hem nu al niet meer missen!

Van een leuk boekje gaat mijn hart sneller kloppen. Dit is my black book en ik kocht hem een tijdje terug bij de Bijenkorf. Hierin schrijf ik mijn gedachten en herinneringen op.

Zonder horloge kan ik dus écht niet leven. Niet persé dat ik dan de tijd niet weet (want daarvoor kijk ik altijd nog op mijn telefoon), maar vooral omdat mijn pols anders zo leeg is. Deze is van Marc Jacobs.

Mijn favoriete nieuwe aankoop: Calvin Klein trui. Hij is lekker groot en mega leuk met een blouse eronder. Al een tijdje stond hij op mijn wishlist en nu ik hem heb, wil ik hem niet meer uittrekken.

Dan natuurlijk mijn laptop. Deze heb ik dagelijks nodig voor zowel stage als mijn blog. Ik heb de MacBook Pro Retina 15,4 inch. Ik ben er gek op! Once you go Apple, you will never go back.

Ook mijn Iphone mag natuurlijk niet ontbreken. Ik kan niet meer zonder.

Mijn favoriete parfum is van Michael Kors. Deze is zoooo lekker.

Last but not least: mijn bril. Ik heb wel lenzen, maar het aller aller liefste draag ik toch gewoon mijn bril. Deze is van Ray Ban.

Wat zijn jullie daily essentials?

Liefs,
Julia.

2 Comments

Geef een reactie

