[MOOD] Sweater weather

Het wordt steeds kouder en de winter komt steeds dichter bij. Dus… Is het eindelijk weer zo ver: tijd voor truien en vesten!

Het leuke aan kleding in de herfst en winter vind ik dat je eindeloos kan combineren. Het dragen van verschillende lagen is mijn persoonlijke favoriet, het houd je lekker warm en ziet er ook nog eens heel tof uit!

Mijn favoriete outfit? Een fijne zwarte jeans, een (spijker)blouse met daarover een lekkere dikke warme trui. Gecombineerd met mijn favoriete gympen en om het af te maken mijn favoriete leren jasje. Ik zou deze outfit élke dag kunnen dragen! Met een rokje vind ik het nóg leuker, maar daar moet ik eerst een goed exemplaar van zien te vinden..

Kijken jullie mee naar wat sweater weather inspiratie?

5b9c2e9eae262063727df1bb8f62762e  6d48bc878f5d055373cdf9bd6c3d4c3d

088f0a0e37bfb0c473f2f79bca127776  e7475b1b54f5db0101d99aaf5b56f7ad
Bron: Pinterest.

Wat vinden jullie van deze outfits? 

Liefs,
Julia.

9 Comments

Geef een reactie

