[INTERIOR] Most expensive house

Het duurste huis in de hele wereld.. Het wordt nog gebouwd, maar er zal een prijskaartje aan gaan hangen van bijna 500 miljoen (!).

Het huis wordt gebouwd op een prachtige locatie met een adembenemend uitzicht, namelijk heel hoog in de heuvels van Bel Air. In 2017 zou het huis klaar moeten zijn. Het zou dan een prijskaartje hebben van 469 miljoen euro, wat bijna 2 keer zo duur is dan het huis wat nu op nummer 1 staat. Deze kost ‘slechts’ 207 miljoen.

Wat het huis zo duur maakt? Wellicht spelen de vijf zwembaden, tennisbaan, nachtclub, luxe sky-deck en de slotgracht daarbij een rol. De oppervlakte van 9.300 vierkante meter is ook zéker niet mis.

Benieuwd? Kijk dan snel verder voor de foto’s.

Bizar-dit-wordt-het-duurste-huis-ter-wereld_img700

2-la-mansion

Screen-Shot-2015-11-18-at-17.18.40
Bron: Elle Decoration.

Zouden jullie in dit huis willen wonen?

Liefs,
Julia.

 

5 gedachtes over “[INTERIOR] Most expensive house

  1. Bizar zeg, dat er mensen zijn die zoveel geld kunnen besteden aan een huis… maar ach, het wordt vast prachtig en als je zo’n huis kunt betalen dan neem ik aan dat je ook personeel kunt betalen om het te onderhouden toch? 😉 Ik zou er best willen wonen, maar dan zou ik er eens soort dorp van maken waar mijn familie en vriendinnen ook gebruik van kunnen maken. O ja, en dan moet er een opvang in gebouwd worden voor zwerfkatten (mijn grote droom!), maar dat lijkt me geen probleem met 9300m2 😉

Geef een reactie

