[INTERIOR] Alternative Christmas tree

Met kerst is het natuurlijk weer tijd voor de kerstboom. Maar waarom altijd de traditionele boom? Er zijn nog een hoop andere, hele leuke alternatieven voor een kerstboom! 

Het komt steeds vaker voor: mensen bedenken andere ideeën voor een kerst boom. Mensen hebben ruimtegebruik of gewoon geen zin in een traditionele kerstboom.

Mijn mening? Ik hou gewoon te veel van de traditionele kerstboom om deze helemaal los te kunnen laten. Wat ik wél leuk vind is om de alternatieve kerstbomen toe te passen in andere ruimtes. Zo heb ik een alternatieve kerstoom op mijn slaapkamer staan, en één in de keuken. Omdat bij ons de kerstboom in de woonkamer staat, is deze niet helemaal zichtbaar vanuit de keuken en andere ruimtes in huis. Door de hele leuke alternatieven staat er toch nog een kerstboom!

Benieuwd naar wat inspiratie? Kijk dan snel verder!

Bron: Pinterst

Zouden jullie deze alternatieve kerstboom ideeën toepassen in jullie interieur? Of houden jullie het liever bij een traditionele kerstboom?

Liefs,
Julia.

17 gedachtes over “[INTERIOR] Alternative Christmas tree

  1. Ik houd van alternatieve kerstbomen! Ik zou het zeker toepassen in mijn interieur en ik vind het ook super cool als iemand anders het in zijn of haar interieur heeft!

Geef een reactie

