[TALK] I’m going to Copenhagen!

Eindelijk is het dan bijna zo ver. Donderdag ochtend vertrek ik in alle vroegte met 2 vriendinnen naar de hoofdstad van Denemarken: Kopenhagen!

Wat heb ik enorm veel zin in deze citytrip! Denemarken staat natuurlijk bekend om zijn Deense Design, dus ik denk dat ik daar helemaal op mijn plek zit. Ik heb al ontdekt dat er een HAY House zit, een huis volledig ingericht door het Deense designmerk HAY. Ik ben dol op HAY, dus ga daar zeker een bezoekje aan brengen!

Verder zien we allemaal wel wat we gaan doen. We hebben wel een aantal dingen waar we naar toe willen (Tivoli, Nyhavn, Kongens Nytorv, etc), we hebben 5 dagen de tijd dus dat moet goed komen! We zitten met zijn drieën heel erg op één lijn, wat natuurlijk erg fijn is.

Maar.. Jullie tips zijn natuurlijk ook van harte welkom! Waar kunnen we lekker eten? Wat is de beste plek om te gaan stappen? (want ja dat hoort er natuurlijk ook bij!) En wat zijn de plekken die we echt niet mogen missen?

I’ll keep you in touch!

Zijn jullie al ooit in Kopenhagen geweest? En zo ja, wat vond je ervan?

Liefs,
Julia.

15 Comments

Geef een reactie

