[MOOD] XMAS!

It’s the most wonderful time of the year! Jaaaa eindelijk is het dan weer zo ver, mijn favoriete tijd van het jaar: het is kerst.

Aller eerst: A very merry Christmas! Ik hoop dat jullie kerst tot nu toe geweldig is geweest, en dat jullie nog een fijne (halve) eerste en tweede kerstdag mogen hebben!

Gisteren begonnen we kerstavond met fonduen, net zoals (bijna) de rest van Nederland. Daarna lekker op de bank kerstfilms kijken, I love it! ‘S ochtends op eerste kerstdag komt mijn favoriete deel: het kerstontbijt en de cadeautjes die al een tijdje onder de boom op mij liggen te wachten. Verder staan er nog 2 diners voor me klaar en een avondje stappen. Kerst doorbrengen met de mensen van wie je houd, die veel voor je betekenen is het allerbeste wat er is.

I love Christmas!

Bron: Pinterest.

Wat doen jullie altijd met kerstmis?

Liefs,
Julia.

 

4 Comments

Geef een reactie

