[INTERIOR] NYE Decorations

Het einde van 2015 is al weer in zicht.. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar wat gaat de tijd toch ongelooflijk snel! 

Ik kan me altijd erg verheugen op oud & nieuw. Samen met de leukste mensen om je heen het nieuwe jaar in gaan.

Natuurlijk is het naast de kerstversieringen (die de meeste waarschijnlijk met oud & nieuw nog zullen hebben staan) ook tijd voor de versieringen voor oud & nieuw. Want ja als je thuis een feestje geeft, een heerlijk diner klaar maakt of gewoon gezellig met wat vrienden of familie bij elkaar gaat zitten, het is natuurlijk erg leuk als je omgeving dan ook klaar is voor het nieuwe jaar!

Vandaag daarom voor jullie wat feestelijke oud & nieuw inspiratie voor het interieur, kijk snel verder!

Nieuwjaar-Tafel-Decoraties-5

Bron: Pinterest.

Wat zijn jullie plannen dit jaar met oud & nieuw? En zorg jij er dan ook voor dat je interieur helemaal NYE proof is?

Liefs,
Julia.

 

6 Comments

  1. Wat een leuke post zeg! Wij vieren het is Eindhoven bij vrienden dit jaar, dus jammergenoeg kan ik mijn interieur er niet zo mooi naar versieren. Daarna gaan we verder feesten bij ‘Nouveau Rave’. Een fijne jaarwisseling xx

Geef een reactie

