[TALK] 2015, uh 16..

Ben je er klaar voor? Klaar voor een nieuw jaar vol met nieuwe kansen, ontdekkingen en belevenissen? Ik wel! Op naar 2016!

2015 was voor mij een erg leuk en leerzaam jaar. Ik ben helemaal voor het nieuwe jaar, er staan een paar spannende dingen op mij te wachten in 2016.

JuliaVita bestond natuurlijk al in 2014. Maar echt actief werd ik pas dit jaar, nog niet eens zo heel lang geleden. Op 11 september 2015 schreef ik mijn blogpost Back on Track en sindsdien schrijf ik om de 2 dagen een nieuwe blogpost. Mijn meest populaire blogposts van 2015? Dat waren toch zeker wel de binnenkijkers bij onder andere een prachtig appartement in Milaan en een geweldig licht huis in Zweden.

Ook de blogposts over Kopenhagen waren erg populair. I get it, ik moet meer gaan reizen. En dat ben ik ook zeker van plan! Je leest de blogposts over Kopenhagen hier en hier.

Eén van de leukste dingen om over te schrijven vind ik toch wel trends. Ik vind het heerlijk om de nieuwe trends te ontdekken en te onderzoeken. Zo schreef ik dit jaar onder andere over de trends: Round and round, Shades of gold en Culture meets design.

Het veruit best bekeken artikel op JuliaVita is From church to house. Grappig, want dit is ook zeker één van mijn favorieten!

Verder wens ik iedereen natuurlijk een geweldig uiteinde toe. Ik hoop dat 2016 helemaal jouw jaar gaat worden! 

Wat voor spannends staat jullie te wachten in 2016?

Liefs,
Julia.

 

2 Comments

  1. Een gelukkig nieuwjaar! Zulke lijstjes vind ik leuk om te lezen 🙂 ik hoop in het komende jaar m’n blog te kunnen zien groeien

Geef een reactie

