[TALK] New year, New layout

Ik vond het tijd voor iets nieuws. Dus… Niet alleen een nieuw jaar, maar ook een nieuwe layout!

Over mijn vorige layout was ik tevreden, maar ik was gewoon toe aan iets nieuws. Iets wat er wat professioneler uit ziet. Aangezien ik steeds meer aan het bloggen ben, vond ik dat mijn layout wel een upgrade kon gebruiken.

Ik ben nog bezig met het zelf ontwerpen van een blog, maar daar gaat veel, heel veel tijd in zitten. Het moet allemaal nog verfijnd worden, en verder worden uitgewerkt. Daarom voor nu: dit thema!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe layout? Let me know!Β 

Liefs,
Julia.

Oh, en volg JULIA VITA nu ook op Instagram en Facebook!

19 Comments

  1. Ik heb zelf ook een nieuw thema aangezien er ook een nieuw jaar begon, haha.
    Ik vind dit thema persoonlijk niet zo mooi, ik vond je vorige ook fijner lezen!

      1. Haha ja.
        Geen probleem, het is niet altijd leuk om te horen maar ik vind t persoonlijk wel fijn om te weten wat mijn lezers fijn vinden etc.

    1. Haha toevallig! Dan moet je een afbeelding instellen als kopafbeelding wanneer je de blogpost aan het schrijven bent. Volgens mij kan je dan bij de instellingen van je blog nog veranderen of je hem er langs of erboven staat.. πŸ™‚

Geef een reactie

