[MOOD] Skiing in Austria!

Jaaaaa over een week is het zo ver, ik mag dan ein – de – lijk weer gaan skiën! Vandaag daarom (zodat ik alvast een beetje in de stemming kan komen) voor jullie wat lekkere winterse ski / wintersport inpsiratie!

Ik ga alleen met mijn vader. Mijn vader is al een aantal keren samen met mijn broer wezen skiën en dit jaar is het mijn beurt! Omdat ik lekker vroeg klaar ben met stage en nu bijna 5 (!) weken vakantie heb, kunnen we lekker buiten de vakanties om gaan.

Al vanaf mijn 8 jaar sta ik op de ski’s en ik vind het echt geweldig. Dit is echt helemaal mijn vakantie. Lekker skiën, opwarmen met warme chocomel, nog meer skiën, lunchen, nog meer skiën en vervolgens: après skiën. Ja.. Hier kan je mij heeeel blij mee maken!

Bronnen: Foto 1 Wonderful world – Foto 2 Visual Matter – Foto 3 Skinet – Foto 4 Forbes – Foto 5 Skinet – Foto 6 Madame Lefigaro

Gaan jullie ook wel eens op wintersport? En zo ja waar naar toe? 🙂 

Liefs, Julia.

 

 

 

 

13 Comments

Geef een reactie

