[INTERIOR] Blue Monday

Ja.. Het is vandaag Blue Monday. De meest deprimerende dag van het jaar. Niet heel erg gezellig, als je het mij vraagt. Laten we er daarom een andere draai aan geven. Blue Monday Interieur inspiratie! Want ik wordt alles behalve deprimerend van Blue.

Blauw in het interieur maakt mij vrolijk, heel erg vrolijk. En ook al staat in deze context blauw voor deprimerend, we zullen er toch het beste van moeten maken!

Er zijn zó enorm veel soorten kleuren blauw, dat ik het spoor een beetje bijster ben. Aqua blauw, baby blauw, kobaltblauw, noem het maar op. En stiekem, als ik heel eerlijk ben, vind ik alle kleuren blauw heel erg mooi.

Ze kunnen zo wel een chique als een stoere uitstraling geven aan het interieur. Blauw een jongens kleur? Alles behalve! Het kan ook een erg schattige uitstraling geven aan een interieur, wanneer je het combineert met andere schattige kleuren, materialen en vormen. Denk bijvoorbeeld ook aan de combinatie goud met licht blauw, CUTE!

Vind je blauw een iets te heftige kleur om toe te passen op een groot deel van het interieur zoals een bank of een muur? Kleed dan je interieur aan met verschillende soorten blauwe accessoires. En nee, je hoeft het vooral niet bij één kleur blauw te houden, hoe meer variatie, hoe leuker en speelser het er uit ziet!

Goed, genoeg over blauw. Op naar de Blue Monday inspiratie!

Bronnen:  Foto 1: Trendsparnarna – Foto 2: Casinha Colorida – Foto 3: Fixa & Dona– Foto 4: vt wonen – Foto 5: Mandarin Stone – Foto 6: House and Garden

Hoe ervaren jullie Blue Monday tot nu toe? Merken jullie er iets van, of is deze dag net zoals alle andere maandagen? En zouden jullie de blauwe kleur toepassen in jullie interieur? Let me know!

Liefs, Julia.

Psssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter, Instagram en Pinterest

 

4 Comments

Geef een reactie

