[INTERIOR] Ski Cabin

Omdat ik vannacht op wintersport ga en ik he-le-maal weg ben van die schattige skihutjes, vandaag voor jullie: ‘Ski Cabin’ Inspiratie!

Dat ik hou van wintersport, is inmiddels wel al bekend. Maar waarom precies? Nou, ten eerste: skiën. Do I need to say more? Ten tweede: de sfeer. De sfeer is écht geweldig. Overal sneeuw, prachtige uitzichten, geweldige natuur. Maar ook binnen in de hutjes, restaurants, après ski, etc is de sfeer helemaal top.

Ze gebruiken vaak natuurlijke materialen, laat het gebruik daarvan nou net mijn favoriet zijn. Zo zijn de hutjes (voornamelijk) van hout. Verder gebruiken ze andere materialen als: steen, wol en verschillende dierenvachten om het lekker warm aan te kleden.

Mijn droom is ooit een ‘Ski Cabin’ te mogen bezitten en deze van top tot teen in te richten. Ik zou het wel weten: een grote open haard waar je met zijn allen voor kan zitten. Heel veel grote en vooral zachte kussens. Heel veel kaarsjes, dierenhuidjes en gezelligheid! Het interieur zou ik wel wat moderner maken. Vaak zie je dat de stijl van deze cabins dicht bij de landelijke stijl ligt, waar ik persoonlijk niet zo heel erg weg van ben. Maar door wat landelijkere elementen de combineren met stoere, moderne materialen of meubels, wordt het een stuk minder landelijk.

Maar.. Totdat het zo ver is blijft het bij zoeken naar inspiratie voor mijn ‘dream cabin’. Kijken jullie mee?

Bronnen: Foto 1: Designrulz – Foto 2: Designrulz – Foto 3: Decoholic – Foto 4: Decoholic – Foto 5: Archello – Foto 6: Detail Collective – Foto 7: Côte Maison – Foto 8: Côte Maison

Wat vinden jullie van deze ‘ski cabins’? Zouden jullie er ook ooit een willen, of houden jullie helemaal niet van wintersport? Let me know!

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet met niet te volgen op Facebook, Twitter, Instagram en Pinterest!

7 Comments

Geef een reactie

