[LOVE] Favorite finds

Regelmatig kom ik de meest gave nieuwe collecties, gadgets en uitvindingen tegen. Deze deel ik dan ook graag met jullie in mijn nieuwe rubriek: Favorite finds.

Als eerste deze ge-wel-dige lamp. Deze lamp is totaal niet wat het lijkt en dat vind ik echt ontzettend tof! Ik hou van verrassende producten, en deze lamp kan je zeker verrassend noemen.

Als je naar de lamp kijk lijkt het op een normale lamp, met een heel bijzonder design. Maar zo gauw je om de lamp heen gaat lopen, zul je zien dat hij gewoon plat is! Over optische illusies gesproken.. Ontzettend handig wanneer je wat minder ruimte hebt en wanneer je, net als ik, houdt van verrassende producten.

Bron: Roomed.

Ook heeft Pantone (zoals elk jaar) weer dé kleuren voor 2016 bekend gemaakt, namelijk: Rose Quartz en Serenity. Ik vind deze kleuren prachtig. Zowel los van elkaar als gecombineerd zijn deze heel goed te gebruiken. Kijk, daar hou ik van!

Deze kleuren zijn natuurlijk erg goed toe te passen in het interieur. Verf bijvoorbeeld de muren of kleinte kastjes of tafeltjes in deze twee kleuren. Liever een iets minder blijvende variant? Probeer het dan toe te passen in de accessoires, zoals sierkussentjes of zelfs bloem

couleur-pantone-2016-5

Bron: Pantone.

Dan, last but definitely not least, de nieuwe HomeDeco app! Een paar maanden geleden heeft HomeDeco deze app gelanceerd, waar je binnen kan kijken bij verschillende mensen. Maar behalve dat kan je ook eigen interieur foto’s delen, zodat de mensen ook bij jou binnen kunnen kijken. Hoe leuk! Ik vind het zelf altijd heerlijk om andere mensen hun huizen en daarbij horende inrichting en stijl te bekijken, deze app is daar echt perfect voor.

Ik zou zeggen: probeer hem uit, ik ben helemaal fan!

Bron: Home Deco Binnenkijken.

Wat vinden jullie van mijn ‘Favorite Finds’?

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet met niet te volgen op Facebook, Twitter, Instagram en Pinterest!

 

Geef een reactie

