[TALK] Guest blogger ‘OOKINHETPAARS’

Ik heb nieuws… En het is heel leuk!

Zoals je misschien zelf wel al uit de titel hebt kunnen halen.. Ik ben een nieuwe gast blogger bij Ookinhetpaars! Ookinhetpaars is een webshop waar ze hele leuke kussentjes en plaids verkopen. Zowel prachte zelf gemaakte of van andere leuke merken, zeker de moeite waard om eens naar te kijken!

Naast een webshop, heeft Ookinhetpaars ook een blog, waar één keer in de maand een blogpost van mij (als gast blogger) op zal gaan verschijnen. Ik ben zo enorm enthousiast! Ik vind het echt súper leuk om naast blogs voor JULIA VITA, ook blogs voor Ookinhetpaars te mogen schrijven!

Mijn aller eerste blog, over spelen met vloerkleden, is afgelopen vrijdag online gekomen. Ben je nou net zo enthousiast en ik en wil je die blog graag lezen? Dat kan hier.

Wat vinden jullie van mijn aller eerste gast blog voor Ookinhetpaars?

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter, Instagram en Pinterest!

 

 

2 gedachtes over “[TALK] Guest blogger ‘OOKINHETPAARS’

Geef een reactie

