[INTERIOR] Cactuses

Als je mij op Instagram volgt had je mijn nieuwste aanwinsten al kunnen beschouwen: mijn nieuwe cactusjes! Het heeft even geduurd, maar ik ben helemaal om!

Op deze foto konden jullie mijn mooie Ogreen plantjes bewonderen. Het in leven houden van die plantjes ging eigenlijk wonderbaarlijk goed, tot ik op vakantie ging.. Die week hebben ze helaas niet overleefd. Dus, dacht ik: CACTUSSEN! Deze hebben maar één(!) keer in de maand(!) water nodig. Dit moet me lukken.

En in het kader van beter laat maar nooit, heb ik nu dan ook cactussen aangeschaft. Ik vond ze vanaf het begin al erg leuk, maar je zag ze óveral. Dat hield mij een beetje tegen. Maar er zijn zó veel verschillende manieren om ze te combineren en te stylen! Nu ben ik echt helemaal fan. Ik zelf heb ze gecombineerd met mijn houten HAY hand in mijn HEMA stolp. Ook wil ik er nog een ander Ogreen plantje bij gaan plaatsen, maar dan een andere als die ik had. Eentje die ietsjes langer zonder water kan ;).

Combineer het bijvoorbeeld door te variëren in verschillende maten en soorten cactussen. Ook is het leuk om cactussen te combineren met andere mooie planten, zodat je veel diversiteit krijgt. Ook leuk: plaats een aantal mini cactusjes bij elkaar in en terrarium of in een leuke stolp. Geeft zo’n enorm leuk effect! Gelukkig kan dit gewoon, omdat droogte voor de cactus juist goed is en hij niet vaak water nodig heeft. Een ander plantje onder een stolp zetten lijkt me niet zo’n heeeel goed plan…

Laten we gaan kijken naar wat lekkere groene cactus inspiratie!

Bronnen: Bron 1: Regardsetmaisons – Bron 2: Lauren Conrad – Bron 3: Alboe – Bron 4: Etsy – Bron 5: Eigen foto – Bron 6: Urban Outfitters 

Wat vinden jullie van cactussen in het interieur? Yay of nay?

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter, Instagram en Pinterest!

 

 

18 gedachtes over “[INTERIOR] Cactuses

  1. Oooh i love cactussen ❤ Ik ben wel zo'n iemand die zelfs cactussen laat uitdrogen, hoe ik dat nou voor elkaar krijg? Haha, ik heb één keer normale planten gekocht, nou ik kon ze na een week al weggooien… oeps.

Geef een reactie

