[INSIDE LOOK] Funda find

Ok… I’m guilty. Regelmatig zit ik op Funda te zoeken naar de mooiste huizen. Niet omdat ik een huis wil gaan kopen, maar omdat ik het stiekem heel erg leuk vind om lekker ongegeneerd binnen te gaan zitten kijken.

Het was weer zo’n dag dat ik rond zat te struinen op Funda (even tussendoor, ben ik de enige die dit doet?!). Anyway, ik kwam dus dit geweldige huis tegen en ik MOEST deze met jullie delen.

Het antwoord op de vraag wat nou mijn droomhuis is? Nou, dit huis dus. Het is werkelijk prachtig. Het huis is gelegen in Amsterdam (hier kunnen jullie lezen over mijn liefde voor Amsterdam) in een prachtig grachtenpand (!). Als jullie mij al een tijdje volgen op mijn blog kunnen jullie weten over mijn liefde voor stalen deuren, visgraat vloerenbalkenpartijen én marmer in huis. Laten alle 3 deze elementen nou net terugkomen in huis. Niet alleen dat, maar ook de combinatie tussen oud & nieuw waar ik het in deze blogpost over heb gehad is in dit huis terug te vinden. Dit kan gewoon niet beter.

Mocht je in dit huis willen wonen, dan heb je toch wel even een flinke bankrekening nodig. Het huis staat namelijk te koop voor 4 miljoen euro. Maar dan heb je ook wel wat, namelijk: 406 m2 woonoppervlakte, 6 kamers (waarvan 5 slaapkamers), 5 badkamer en 2 aparte toiletten, 3 verdiepingen en zelfs een garage met plek voor één auto (érg handig in Amsterdam).

Oh.. En check die super leuke schattige patio’s.. Zucht.. Dit huis is écht een grote droom. Ik zou er per direct in trekken als me dit werd aangeboden, dat weet ik wel heel zeker! Laten we snel verder gaan kijken naar de foto’s.

588_2160609_2160623_2160620_2160619_2160578_2160586_2160582_2160601_2160594_2160

Bron: Funda

Wat vinden jullie van dit huis? Zou dit voor jullie ook een droomhuis kunnen zijn? Let me know!

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter, Instagram en Pinterest!

 

 

 

 

9 gedachtes over “[INSIDE LOOK] Funda find

Geef een reactie

