[LOVE] Favourite items

Mijn kamer staat vol met mijn favoriete interieur items. Een aantal er van hebben een betekenis of herinnering, andere gewoon omdat ik ze héél leuk vind. Vandaag deel ik mijn favorieten met jullie!

Het is vast wel een bekend probleem: blijven veranderen met leuke kleine accessoires. Je kan een ruimte zo leuk aankleden met de kleinste dingen. Ook is het heel gemakkelijk om een ruimte zo met een paar kleine aanpassingen heel anders te laten lijken.

Zoals ik al zei hebben een paar van mijn accessoires een betekenis of herinnering. Lang niet allemaal hoor, want als ik iets leuks zie voor bij de collectie hoef ik daar vaak niet heel erg lang over na te denken.. Wat dan weer uitloopt op een kamer overvol aan accessoires, wat ook niet alles is.

Niet té veel, maar net genoeg is de juiste verhouding aan accessoires. Maar wanneer is het te veel? Tja, dat ligt heel erg aan de ruimte en soort accessoires. Heb je hele uitgesproken accessoires? Probeer ze dan met wat rustigere elementen te combineren en er niet te veel van te gebruiken. Heb je juist hele rustige en neutrale accessoires? Dan is het vaak wel leuk om deze in een groep bij elkaar te zetten, om toch dat ‘wauw-effect’ te krijgen.

Goed, laten we verder gaan met mijn favoriete interieur items die te vinden zijn in mijn eigen kamertje.

Mijn nieuwe cactusjes konden natuurlijk niet ontbreken. Super makkelijk in onder houd (score!) en ook nog eens héél erg leuk (dubbel score!).

Deze ananas scoorde ik tijdens mijn stage in Amsterdam bij Pols Potten. Het is zeker één van mijn leukste stages die ik heb gehad. Dit is daar een super mooi aandenken aan. Hij heeft een hele tijd in mijn kamertje gestaan in Amsterdam, en nu hij in mijn kamer thuis staat moet ik elke keer aan Amsterdam denken als ik er naar kijk. I love it!

Deze vaas komt ook van Pols Potten. Aan het einde van mijn stage mocht ik een cadeau uitzoeken uit de collectie en daar hoefde ik niet lang over na te denken! Deze had ik al een tijd op het oog en is een échte Pols Potten klassieker!

Dan iets wat je terug ziet bij menig pinterest/instagram proof interieurs: mijn HAY handje! Ik vind hem zó leuk! Ik kocht hem in Antwerpen bij de HAY flagship store. Zeker een aanrader om een keer naar toe te gaan. Ik ben sowieso fan van HAY, ze hebben zo veel leuke dingen! Ik heb het handje gecombineerd met mijn stolp van de HEMA.

IMG_3318

Dan als laatste mijn lamp van NUD Collection. Ik kocht hem in Kopenhagen en ben erg nog steeds zó blij mee! Het was nog even spannend in het vliegtuig (mag hij wel mee? Gaat hij niet kapot), maar gelukkig is alles goed gegaan!

Wat vinden jullie van mijn favoriete interieur items? En wat zijn jullie favorieten items uit jullie interieur? Let me know!

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter, Instagram en Pinterest!

14 gedachtes over “[LOVE] Favourite items

Geef een reactie

