[INTERIOR] Zara home ss16

Eén van mijn favorieten (en redelijk budget) woonwinkels is toch zeker wel de Zara Home. Hij zit niet overal, maar wanneer ik bijvoorbeeld in Amsterdam ben kan ik het zeker niet laten om er even een kijkje te gaan nemen.

En ja.. Dat blijft meestal niet alleen bij een kijkje nemen. Zelden loop ik daar met lege handen naar buiten. Ik kan er de verleiding gewoon niet weerstaan. Ze hebben altijd zulke mooie spulletjes en collecties!

Voor de Spring Summer 2016 collectie heeft Zara Home ook weer flink uitgepakt. Niet met één, maar met wel twee collecties: Versailles en Miami. Deze twee collecties zijn totaal verschillend en het tegenovergestelde van elkaar, maar toch hebben ze een aantal dingen met elkaar gemeen: ze hebben namelijk allebei een zomerse beach thema. I like!

Versailles is, zoals je misschien wel uit de naam kan halen, geïnspireerd op de Franse, romantische stijl. De ontwerpen zijn alles behalve strak, maar zijn wel met allerlei soorten stijlen te combineren. De basis is in deze collectie rustig. Door het toevoegen van vrolijke kleuren krijg je dat echte zomerse gevoel.

2610009999_4_1_1 (1)2710001999_4_1_12210007999_4_1_12810004999_4_1_1

Ik vind de foto’s van zowel deze collectie als de Miami collectie echt prachtig. Het gehele plaatje klopt. De locaties sluiten enorm goed aan op de collecties, wat de producten enorm complimenteert.

De Miami collectie is in tegenstelling tot de Versailles collectie veel moderner en zeker ook een stuk kleurrijker. Ook hier krijg je dat heerlijke zomerse gevoel door de setting, vrolijke kleuren en vormen. Het luxe Miami gevoel komt door het bekijken van deze collectie meteen naar boven.

2910002999_4_1_13110006999_4_1_13010005999_4_1_13010009999_4_1_1

Welke van de twee collecties mijn favoriet is? Ik zou werkelijk niet kunnen kiezen. Stiekem vind ik de combinatie tussen het romantische en het moderne wel erg leuk. Daarom maak ik geen keuze en zijn allebei de collecties favoriet!

Bron: Zara Home.

Wat vinden jullie van de nieuwe Zara Home ss16 collectie? En hebben jullie wél een favoriet?

Liefs, Julia.

Pssst.. Je kan me nu ook volgen op Facebook, Pinterst, Twitter én Bloglovin

 

7 gedachtes over “[INTERIOR] Zara home ss16

Geef een reactie

