[LOVE] Piet Boon Showroom

Dat ik dol ben op de collectie en ontwerpen van Piet Boon kon je hier al lezen. Hoog tijd dus om een bezoekje te brengen aan zijn showroom!

De showroom van Piet Boon bevind zich in Oostzaan. Omdat ik daar afgelopen donderdag in de buurt was en er altijd al een kijkje heb willen nemen, leek het me een goed idee om er meteen even langs te gaan. En daar heb ik zeker geen spijt van.

Wat was de showroom prachtig! Je zag meteen de herkenbare Piet Boon stijl terug komen door de gehele showroom. De showroom was gevuld met de mooiste meubels uit de Piet Boon Collectie. Ik heb er mijn ogen uitgekeken. Prachtige kleuren, materialen en vormen. Ja, voor inspiratie ben je daar zeker op het juiste adres.

Daarbij werden we ook erg hartelijk en vriendelijk ontvangen. Er werd wat te drinken voor ons gepakt en er werd ons de tijd gegeven om rustig even rond te kijken. Dat hebben we dan ook zeker gedaan, ik was er bijna niet weg te slaan.

Toen we wilden gaan kreeg ik nog een tasje mee met daarin leuke folders en informatie over de Piet Boon Collectie, helemaal leuk! Ook werd ons verteld dat er in een andere ruimte zich de showroom van Piet Boon Kitchen bevond. Natuurlijk moesten we daar dan ook nog even een kijkje gaan nemen.

In deze blogpost vertelde ik jullie al over de keukenlijn van Piet Boon. Zeker zo leuk dus om deze nu in het echt te mogen zien! Ik kan je vertellen: in het echt zijn ze nog veeeeeel mooier *zucht*.

 

Hebben jullie al ooit de showroom van Piet Boon bezocht?

Liefs, Julia.

Pssst.. Je kan me nu ook volgen op Facebook, Pinterst, Twitter én Bloglovin

 

2 gedachtes over “[LOVE] Piet Boon Showroom

Geef een reactie

