[INTERIOR] Outdoor spring inspiration

Eerder kwam mijn gastblog voor Ookinhetpaars online waarin ik het had over de lente, en hoe je die terug kan brengen in je interieur. Vandaag een vervolg daarop, want ja: het is officieel lente!

Ben je benieuwd naar de blogpost die ik schreef voor Ookinhetpaars? Klik dan hier! Zoals jullie allemaal misschien wel al weten, is de lente toch wel echt mijn favoriete seizoen. We verlaten de koude donkere wintermaanden en wandelen langzaam de zomer in. Lekkerder weer zit er aan te komen, wie houdt daar nou niet van?!

In mijn gastblog heb ik het vooral over kleine veranderingen in huis, waardoor je interieur er weer lente-proof uit komt te zien. Bijvoorbeeld van het in huis halen van een mooie, verse boeket bloemen, of het veranderen van de sierkussentjes in de bank. Ook een geurkaars kan een grote rol spelen in het interieur om een ultiem lente gevoel te krijgen.

Maar.. Omdat het in de lente steeds lekkerder weer wordt, gaan we ook steeds meer buiten leven! Lekker buiten van de zon genieten. Maar voordat het zo ver is, moet de tuin natuurlijk ook even lente / zomer-proof gemaakt worden!

Iets wat je nu heel veel ziet? Hout! Houten vlonders, houten schuttingen, of houten tuinmeubels. Je ziet ook vaak dat alles van hout is, ik vind het persoonlijk wel wat hebben! Verder is het natuurlijk heeel leuk om de tuin aan te kleden met leuke lampjes, kussentjes en kaarsjes. In plaats van een parasol die altijd in de weg staat is het ook een optie om een doek te spannen boven het zit gedeelte in de tuin. Geeft een super knus gevoel én is ook nog eens functioneel!

Bronnen: Foto 1: Inrichting-huis – Foto 2: Inrichting-huis – Foto 3: Houzz – Foto 4: Inspirowani Natura – Foto 5:  House Doctor – Foto 6: Langius Design Blog

Wat vinden jullie van deze tuintjes?

Liefs, Julia.

Pssst.. Je kan me nu ook volgen op Facebook, Pinterst, Twitter én Bloglovin

 

Geef een reactie

