[INSIDE LOOK] MY ROOM

Omdat ik regelmatig verschillende inspiratie met jullie deel van verschillende ruimtes, vond ik dat mijn eigen kamer niet meer achter kon blijven. Daarom deel ik vandaag, eindelijk, met jullie mijn eigen kamer!

Op Instagram en deze blogpost waarin ik jullie vertel over mijn favoriete items uit mijn kamer hebben jullie al kleine delen van mijn kamer kunnen zien. Vandaag zet ik het in deze blogpost speciaal voor jullie even allemaal op een rijtje.

Bij mijn mede interieur-junkies klinkt dit vast wel als een bekend ‘probleem’: mijn kamer is nooit lange tijd het zelfde, het is een eindeloos project. Ik blijf aan het veranderen, schuiven en kopen. Dit zit er bij mijn van jongs af aan al in en het is iets wat altijd zo zal blijven. En stiekem vind ik dat helemaal niet zo erg, het hoort natuurlijk bij mijn studie en blog!

Mijn kamer is niet mega groot, maar zeker ook niet klein. Genoeg plek om mijn enorme tweepersoons bed in kwijt te kunnen. Omdat ik redelijk beperkt ben met het verplaatsen van de grote meubels, verander ik het regelmatig met de kleinere en accessoires. Als je van de kleine veranderingen op de hoogte wil blijven, volg me dan vooral even op Instagram. Daar zal ik jullie op de hoogte houden van de kleine veranderingen.

Door mijn gehele kamer loopt een zwarte band van ongeveer 80 cm op de muur. Dit vind ik zelf even net iets meer geven aan de ruimte dan wanneer ik alleen witte muren had gehad. Het maakt het geheel net iets krachtiger, net zoals de behang wand.

Laten we verder gaan kijken naar de foto’s!

IMG_0117

Bed: IKEA – Nachtkastje: IKEA – Dekbed overtrek: SNURK.

IMG_0118

Sidetable: Vintage – Moodboard: DIY – Theelichtjes: DUTZ – Houten hand: HAY – Stolp: HEMA

IMG_0119

Lijstjes: Action – Vaas: pols potten – Cactussen: Bloemist – Letters: Xenos – Kandelaren: Vintage.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn slaapkamer vinden. Oók ben ik érg benieuwd naar hoe jullie slaapkamer eruit ziet. Let me know!

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter, Instagram en Pinterest!

9 gedachtes over “[INSIDE LOOK] MY ROOM

  1. omg….ik ben verliefd op jou sidetable! Ik ben al enige tijd op zoek naar precies zo’n exemplaar van hout die ik als make up tafel wil gebruiken. ❤ maar kan maar geen leuke vinden. Leuke kamer voor de rest!

Geef een reactie

