[TALK] Interior tag

Omdat het me leuk leek iets meer van mezelf te laten zien op mijn blog, deel ik vandaag met jullie de interieur tag! Ik ga antwoord geven op een aantal leuke interieur vragen en zo kunnen jullie iets meer over mij (en mijn interieur) te weten komen. 

Het is een al wat oudere tag die ik tegenkwam bij Thuis bij Milou, toen ik zocht op Interieur tag. Maar dat mag de pret niet drukken. Oké, laten we beginnen!

Mijn favoriete items in huis zijn …

Toevallig heb ik hier laatst nog een blogpost over geschreven! Daarin heb ik het vooral over accessoires, dus zal voor nu mijn favoriete meubelstuk kiezen. Dat is, without a doubt, de sidetable op mijn slaapkamer die ook een beetje fungeert als bureau. Vooral in combinatie mijn mijn Iron Mesh Moodboard DIY vind ik hem heel tof staan. Voor de mensen die willen weten waar hij vandaan komt (ik krijg er altijd heel veel vragen over), ik moet jullie teleur stellen… Ik weet het niet, hij is vintage.

IMG_0118

Ik zou het liefst nog willen aanschaffen …

Oh nog zó enorm veel. Mijn wishlist wordt als interieur-junkie met de dag groter. Daarom vind ik het erg lastig om één product te kiezen. Op lange termijn is sowieso een mooi designer item. Ik heb bijvoorbeeld al het HAY handje, wat maar een ‘kleine’ aanschaf was, maar ik zou zo graag bijvoorbeeld nog de Eames House Bird willen hebben. Op een wat kortere termijn zou ik heel graag een mooie antieke, vintage servieskast willen hebben, die ik om kan toveren tot kleding kast. Hier ben ik nu dan ook hard naar op zoek, maar die zoektocht blijkt niet gemakkelijk te zijn. Alle tips zijn welkom!

Als ik onbeperkt spullen mag kopen voor in huis, dan doe ik dat bij … 

Dat is ongetwijfeld Loods 5 en de H&M home. Vooral bij de H&M home vind ik het erg moeilijk om met lege handen de winkel te verlaten. Bij Loods 5 is het enorm makkelijk dat alle leuke spulletjes voor het gehele interieur daar te koop zijn, van een glazen vaas, tot een bank alles is er te vinden.

Schermafbeelding 2016-04-07 om 14.42.41.png

Ik verschil (niet) heel erg veel van smaak met mijn partner …

Ik heb (nog) geen partner waar ik rekening mee hoeft te houden, dus ik kan nu helemaal los gaan in het interieur zonder met iemand rekening te hoeven houden. Dat is dan weer het voordeel!

Dit item zou ik zo snel mogelijk weg willen doen …

Hier hoef ik niet lang over na te denken. Dat zijn sowieso de gordijnen op mijn slaapkamer. Deze stammen nog uit mijn kindertijd, zijn fel groen en onderaan zit er een pluche band. Ik vind ze zó lelijk! Maar omdat ik over een klein half jaar het huis ga verlaten, vind ik het zonde om nieuwe aan te schaffen.

Mijn favoriete plek in huis …

Dat is zeker wel mijn eigen kamer. Vooral omdat deze helemaal naar mijn smaak in is gericht en het is echt mijn eigen fijne plekje.

IMG_0119

Een accessoire dat echt typisch ‘Julia’ is …

Dat zijn alle accessoires die in mijn kamer te vinden zijn. Maar vooral mijn Iron Mesh Moodboard schreeuwt mijn naam. Niet alleen omdat hij goud is… Maar vooral omdat ik deze erg persoonlijk heb gemaakt met polaroids van verschillende reizen en mijn Scratch Map, waarop in aangeef waar in de wereld ik al ben geweest. Ik hou van reizen en nieuwe plekken ontdekken, dus je zou wel kunnen zegen dat dit accessoire typisch Julia is.

IMG_0120.jpg

Dat was hem al weer. Ik hoop dat jullie deze TAG leuk vonden en voel je vrij om hem over te nemen! 

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter, Instagram en Pinterest!

 

 

1 Comment

Geef een reactie

