[LOVE] Favourite Instagrammers

Voor degene die het nog niet wisten: JULIA VITA is ook te vinden op Instagram voor nog meer interieur inspiratie. Omdat ik Instagram erg leuk vind deel ik vandaag met jullie mijn favoriete Instagrammers op het gebied van interieur!

Regelmatig deel ik een foto op de JULIA VITA Instagram van mijn kamer, leuke interieur zaakjes of gewoon mooie inspiratie foto’s. Super leuk vind ik het om door mijn tijdlijn te scrollen en de foto’s te zien van andere mensen. Zo kan ik ook weer inspiratie op doen en jeetje, wat zitten daar soms prachtige foto’s bij! Benieuwd naar mijn favorieten? Laten we dan snel verder gaan!

 

1. Theorbert_pot

Zijn interieur is werkelijk prachtig, een heerlijke stijl. Het zou zo mijn huis kunnen zijn. Bij echt elke foto die hij plaatst op zijn Instagram denk ik: WAUW! Hij heeft natuurlijk niet voor niets laatst de 10K volgers behaald, dik verdiend!

Schermafbeelding 2016-04-14 om 12.01.17.png

 

2. Lovetogiveblog

Dit account van Carmen is werkelijk al een plaatje om naar te kijken. Alle foto’s passen bij elkaar. Ze heeft nog niet heel veel volgers, maar verdiend er naar mijn menig zeker meer. Behalve interieur komt er ook veel food voorbij. En laat dat nou nét een andere ‘hobby’ van mij zijn…

Schermafbeelding 2016-04-14 om 12.05.39.png

3. Theinteriortourists

Dit account is van Anke & Kim en ze maken de mooiste foto’s van de leukste interieurs. Heel divers, wat ik erg leuk vind. Zeker de moeite waard om even hun Instagram te bekijken!

Schermafbeelding 2016-04-14 om 12.07.38.png

4. Fijninhuis

Marian van Fijninhuis heeft ook een prachtig interieur. Ik ben helemaal fan van haar kleurenpalet (dat groen!). Hier kan je erg veel inspiratie uit halen, ik in ieder geval zeker…

Schermafbeelding 2016-04-14 om 12.10.13.png

Wat zijn jouw favoriete Instagram accounts? Oh en vergeet ook zeker niet die van jou achter te laten, dan kan ik die van jullie ook gaan bekijken!

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter, Instagram en Pinterest!

 

 

9 gedachtes over “[LOVE] Favourite Instagrammers

Geef een reactie

