[INTERIOR] A personal interior

An interior is the natural projection of the soul – Coco Chanel. Deze quote kwam ik tegen en ja.. Daar ben ik het volledig mee eens. Door persoonlijke touches toe te voegen aan een interieur, kan je als je goed kijkt veel over die persoon te weten komen. Maar hoe doe je dat? Daar ga ik jullie nu iets meer over vertellen!

Zoals jullie misschien wel al hebben kunnen raden door de binnenkijker in mijn kamer of mijn Instagram te bekijken, ben ik gek op persoonlijke touches in het interieur. Door je hobby’s of ervaringen in je interieur terug te laten komen maak je het een stuk persoonlijker en veel sprekender. Door dit te doen op een niet standaard manier (lees: foto’s in fotolijstjes aan de muur), maak je het meteen een stuk spannender en vooral ook  origineler.

Is je hobby reizen en nieuwe plekken ontdekken? Bof jij even! Het is namelijk geweldig om elementen van je (verre) reizen toe te voegen in je interieur. Denk bijvoorbeeld aan verschillende elementen typerend aan de cultuur van het land. Zo heb je je eigen mini verzameling aan verschillende landen bij elkaar, verspreid door je interieur. Hoe tof?!

 

Wil je toch foto’s toevoegen aan je interieur, maar dan op een originele manier? Dat kan! Denk bijvoorbeeld aan mijn DIY Iron Mesh Moodboard. Zo kan je op een super leuke manier je favoriete foto’s presenteren. Ook leuk: een dierbare foto af laten drukken op foto behang. Zo kan je je hele wand bekleden met een foto die voor jou heel veel betekend.

 

Je kan dus eigenlijk alle kanten op. Heb je een decoratie stuk die jou dier baar is en veel voor je betekend? Geef deze een mooi plekje in je interieur, maar wel dat hij er ook echt uitspringt. Persoonlijke accessoires mogen echt aanwezig zijn in de ruimte. De persoonlijke elementen vertellen onbewust een verhaal over jou. Waarom zou je, wanneer je fijne herinneringen aan iets hebt, het willen verstoppen in de kast? Get it out en laat het aan iedereen zien. Pronk er mee!

Bronnen: Bron 1: Fresh Ideen – Bron 2: Life as a moodbaord – Bron 3: Eigen foto – Bron 4: HGTV

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter, Instagram en Pinterest!

 

Geef een reactie

