[INTERIOR] Latest buys

De laatste tijd heb ik erg veel aankoopjes gedaan op het gebied van interieur.. Ik kon er niets aan doen, ik kwam ze tegen en MOEST ze hebben. Vast erg herkenbaar voor de interior-junkies onder ons. 

Er waren een aantal dingetjes die ik graag wilde veranderen op mijn kamer. Ik wilde een nieuwe lamp voor op mijn nachtkastje en een nieuw dekbed overtrek. Die twee dingen zijn in ieder geval gelukt, maar ik kwam nog veel meer leuks tegen…

Als eerste mijn nieuwe, diamantvormige (!) lamp.  Hij is van het merk Eglo, waar ik eerlijk gezegd nog nooit eerder van had gehoord. Voor maar €19,95 bestelde ik hem bij de Wehkamp. Ik vind hem echt prachtig, hij past ook erg goed bij mijn hanglamp.

Schermafbeelding 2016-04-25 om 16.23.10.png

Dan mijn dekbedovertrek. Deze van SNURK had ik al een tijdje op het oog. Toen ik zag dat hij was afgeprijsd bij de Bijenkorf, moest ik hem dan ook meteen hebben. Het gebreide patroontje vind ik zó leuk, het lijkt bijna echt. Helaas paste mijn sierkussentjes niet meer bij mijn nieuwe dekbedovertrek, dus moest ik daar voor ook nieuwe halen. Deze kocht ik bij H&M Home.

Schermafbeelding 2016-04-25 om 16.23.40

En ja.. Als je mij de H&M Home in stuurt, is het voor mij erg moeilijk om andere leuke dingetjes te laten liggen. Zo nam ik, tegelijk met de kussentjes, deze twee leuke spiegeltjes mee. Ik had twee spijkers in de muur waar eigenlijk niks aan hing, dat vond ik maar lelijk. En ehm ja, goud… Do I need to say more?!

Schermafbeelding 2016-04-25 om 16.24.01

Toen ik laatst een dagje in Amsterdam was, bracht ik eindelijk eens een keer een bezoekje aan de winkel van ANNA+NINA. Ik heb er al regelmatig iets online besteld, maar was nog geen een keer in de winkel geweest. In de winkel zag ik dit opbergbakje dat mijn naam schreeuwde. Marmer (!) en goud (!), hoe meer ‘Julia’ wil je het hebben?!

Schermafbeelding 2016-04-25 om 16.24.14

En dan als laatste, iets alvast voor mijn uitzet. Omdat ik natuurlijk binnenkort het huis uit ga, zal ik veel moeten kopen. Dit gouden (!) bestek kan natuurlijk in mijn interieur met gouden accenten niet ontbreken. I kocht het bij Loods5.

Schermafbeelding 2016-04-25 om 16.24.34

 

Voor degene die deze blogpost leuk vonden is er goed nieuws… Er komen nog veel meer van dit soort post aan. Ik ben vanaf September namelijk de trotste eigenaar van een prachtige studio in het midden van Mechelen. Later hier over meer, stay tuned..

Wat zijn jullie laatste interieur aankoopjes?

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter, Instagram en Pinterest!

5 gedachtes over “[INTERIOR] Latest buys

Geef een reactie

