[INSIDE LOOK] Compact Loft

In dit artikel (die 2 weken geleden online is gekomen) had ik het met jullie al over het inrichten van compacte ruimtes. Tijdens mijn zoektocht naar bronnen en inspiratie voor dat artikel, kwam ik deze prachtige loft tegen die daar een wel erg goed voorbeeld van is. Ik besloot er een geheel artikel aan te wijden, namelijk: Een nieuwe binnenkijker!

Als je maar een beperkt aantal vierkante meters hebt zal je gaan denken, hoe ga ik daar alles in kwijt kunnen? Nou zo dus! Deze loft is van alle gemakken voorzien. Iets wat je misschien niet zou verwachten bij de beperkt aantal vierkante meters.

Alles wat ik in mijn vorige blogpost vertelde, is in deze loft toegepast. Ondanks dat hij niet zo groot is, oogt hij toch erg ruimtelijk. Er is genoeg ruimte om je vrij te kunnen bewegen en niets staat hutje mutje op elkaar. Kijk, dat is nou precies wat je moet hebben!

Het is ongelooflijk maar waar: elk stukje van de kamer wordt benut. Er zijn geen loze stukjes waar niks mee gedaan wordt. Een keukentje, badkamer, een aparte slaap kamer en zelfs een eet- én zitgedeelte zijn terug te vinden in de woning. Alles vloeit prachtig in elkaar over en ze hebben gebruik gemaakt van de meest creatieve oplossingen.

Deze lofts worden verhuurd in Amsterdam voor reizigers/toeristen of zakenmensen. Ik vind het echt een super tof concept. Overal is over nagedacht, en dan heb ik het niet alleen over de inrichting. Bekijk ook zeker eens de website van ZOKU. Ik ben zo onder de indruk, dat ik zeker aan ZOKU ga denken bij mijn volgende tripje naar Amsterdam!

zoku-hotel-amsterdam_190515_02

zoku-hotel-amsterdam_190515_03

zoku-hotel-amsterdam_190515_06

zoku-hotel-amsterdam_190515_07

zoku-hotel-amsterdam_190515_13

zoku-hotel-amsterdam_190515_14

 

Bron: Contemporist.

Wat vinden jullie van het concept en natuurlijk de inrichting van deze lofts?

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter, Instagram en Pinterest!

2 Comments

Geef een reactie

