[LOVE] Exposition @ Piet Hein Eek

Jaaaaa er is deze week iets héél erg leuks bezig. Je kan namelijk een aantal projecten van bij gaan bekijken bij de expositie van onze school bij Piet Hein Eek!

Ik deelde het al op de JULIA VITA Facebookpagina. Maar een blogpost over dit leuke nieuws kan natuurlijk niet achter blijven. Eindelijk is het dan zo ver. Het afstuderen is achter de rug en dus is het tijd voor de expositie. Normaal werd deze altijd op school gehouden, maar nu hebben ze een nieuwe locatie: bij Piet Hein Eek op Strijp-S in Eindhoven! De locatie is echt tof. Door de industriële omgeving komen de werkstukken extra mooi uit.

IMG_0192

Wat ik er precies exposeer? Mijn eindexamen werkstukken! Die bestaan uit twee delen: mijn portfolio assesment én wat tekeningen / plattegronden van de modelwoning die wij als afstudeerproject in hebben moeten richten.

De expositie opende afgelopen vrijdag, waar ik helaas niet bij aanwezig kon zijn… (Oh.. En sorry voor dat ik jullie zo laat pas op de hoogte breng.) Maaaaar.. De expositie loopt nog tot en met donderdag. Donderdag ben ik de hele dag zelf ook aanwezig.

Dusss… Jullie zijn natuurlijk van hartewelkom! De expositie is morgen (woensdag 21 juni) en donderdag (22 juni) nog geopend van 13:00 tot 18:00 uur. See you there!

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter, Instagram en Pinterest!

 

 

4 Comments

Geef een reactie

