[TALK] Graduated!

Jaaaaaaaaaaa… Ik heb jullie goed nieuws te vertellen!

Stiekem wist ik het wel al.. Maar het verlossende woord is eruit en nu is het officieel: IK BEN GESLAAGD! Ik mag mezelf nu officieel Interieur Adviseur noemen.

Ik ben BLIJ. Blij dat ik dit onderdeel heb afgesloten en klaar voor de volgende stap in mijn leven, een nieuwe uitdaging. Namelijk: een HBO studie! Eind augustus ga ik verhuizen naar Mechelen (België), waar ik de opleiding Interieur vormgeving zal gaan volgen aan Thomas More. Iets waar ik onwijs veel zin in heb!

En voor nu? Vooral genieten van mijn vakantie! Oh ja.. En natuurlijk tussendoor mijn Studio inrichten. Mijn nieuwe Studio is een onderwerp die nog heel veel terug gaat komen op mijn blog, dus stay tuned!

Ik ga nu even een feestje vieren.

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter, Instagram en Pinterest!

13 Comments

  1. Hoe toevallig, ik wou je de Thomas More hogeschool in Mechelen aanraden toen ik las dat je graag wou verder studeren in interieur. Zelf heb ik de studie ondertussen al bijna 2 jaar geleden afgerond en ik kan je met veel enthousiasme melden dat je een hele goede keuze hebt gemaakt! Hopelijk ben je even tevreden als ik, al heb ik geen twijfel dat je veel zal bijleren. Als je ooit een vraag hebt mag je altijd contact leggen. Geniet ervan en succes!
    Hanne

Geef een reactie

