[TALK] Little break

De komende 2 weken zullen er geen nieuwe blogposts verschijnen op JULIA VITA.

Zoals je misschien gemerkt hebt is het de afgelopen tijd erg rustig geweest op JULIA VITA (sorry daarvoor)… Maar dat betekend zeker niet dat ik stil heb gezeten! Ik ben namelijk druk bezig geweest met afstuderen en mijn eindejaars expositie bij Piet Hein Eek. Meer daar over lees je hier. Daarna was het tijd voor de diploma uitreiking (JA! IK BEN GESLAAGD), nog wat nodige styling opdrachten (later hierover meer) en nu… Is het tijd om te gaan ontspannen.

JULIA VITA gaat namelijk met vakantie! Morgen vertrek ik met een vriendin naar het heerlijke Ibiza. Lekker zonnen, zwemmen, eten, het eiland verkennen en natuurlijk de nodige dansjes doen. Een week lang gaan we flink genieten. Er zullen dus aankomende twee weken geen nieuwe blogposts verschijnen op JULIA VITA. Maaaaar.. Niet getreurd: Als ik terug ben komt er héél véél leuks aan, dus stay tuned!

Bronnen: Bron 1: Stil Inspiration – Bron 2: Flickr – Bron 3: Brooklyn + Hawaii – Bron 4: Style me pretty – Bron 5: Read Cereal – Bron 6: White Ibiza

Vertel me in de reacties waar jij deze zomer naar toe gaat op vakantie, ik ben benieuwd! 

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter, Instagram en Pinterest!

2 gedachtes over “[TALK] Little break

Geef een reactie

