[INTERIOR] Ibiza Style

Ibiza, wat ben je héérlijk. De sfeer, het stijltje, ja.. Ik ben fan! Daarom vandaag: het terugbrengen van de Ibiza-style in je interieur! 

Ondanks dat ik al ooit eerder in Ibiza ben geweest, heb ik deze vakantie veel meer ontdekkingen gedaan. Heerlijke strandjes, mooie plekjes en fijne restaurantjes. De sfeer op Ibiza is gewoon de allerfijnste. Ik denk dat als je er zelf bent geweest ik je niet meer uit hoef te leggen waarom.

Wat de echte ibiza style inhoud? Een witte basis, aangekleed met de meest vrolijke en kleurrijke accessoires. Accessoires met veertjes, franjes of steentjes, het kan niet gek en vrolijk genoeg. Door verschillende patronen in de zelfde kleuren met elkaar te combineren creëer je een speels effect, maar blijft het tegelijkertijd wel rustig. Het Ibiza stijltje kan je goed vergelijken met het bohemian stijltje.

Ook mooie authentieke elementen mogen niet ontbreken in je ibiza-style interieur. Authentieke tafeltjes, kastjes en krukjes. Bij de Ibiza stijl komen invloeden van de hele wereld terug. Iets waar ik al eerder over schreef, dat lees je hier.

Een ander dingetje dat je erg veel terug ziet? Plantjes, plantjes en nog eens plantjes! Niet alleen binnen in het huis, maar ook buiten het huis (bijvoorbeeld bij de voordeur) staat het he-le-maal vol met plantjes. HOE LEUK?! Zo aan de buitenkant van de huisjes, bij de voordeur of onder de ramen, gaf dat zo’n enorm leuk effect. Het was alsof je meteen welkom werd geheten door de enorme hoeveelheid plantjes! Ik ben helemaal fan.

Bronnen: Bron 1: my indie room – Bron 2: Tastemakers– Bron 3: Urban Outfitters – Bron 4: vtwonen – Bron 5: Harpers Bazaar – Bron 6: Green Body + Green Home

Wat vinden jullie van de Ibiza stijl? En hebben jullie nog vakantie plannen deze zomer? Laat ze achter bij de reacties!

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter, InstagramPinterest , én Bloglovin

5 Comments

Geef een reactie

