[TALK] Blogpost #100!

JULIA VITA heeft iets te vieren, daarom vandaag een extra blogpost! 

Zoals je aan de titel al kan lezen, is dit de 100ste gepubliceerde blogpost op JULIA VITA! Dit wilde ik natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan. Op 23 mei 2014 verscheen mijn aller eerste blogpost op JULIA VITA. Maar sinds 11 september 2015 is JULIA VITA wekelijks aan het publiceren. Wat betekend dat JULIA VITA ook al weer bijna 1 jaar bestaat!

100 blogpost in (bijna) een jaar tijd. Wat inhoud dat ik gemiddeld per maand 8 blogpost heb geschreven. Wat helemaal klopt, want op elke dinsdag en donderdag (probeer) ik een blogpost te publiceren.

100 blogpost, allemaal interieur gerelateerd, wow! Dat zijn dus al heel wat onderwerpen die voorbij zijn gekomen op JULIA VITA. Ik vroeg me af of jullie nog onderwerpen hebben waar jullie graag over willen lezen? Zo ja, let me know in de reacties en wie weet lees jij er binnenkort over.

Waarover zou jij nog willen lezen op JULIA VITA?

Liefs, Julia

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter, InstagramPinterest , én Bloglovin

 

 

10 Comments

    1. Thanks! Ik heb blogpost geschreven over Koper & Goud, misschien kan je die even teruglezen! De kleur terug laten komen in accessoires, lampjes, spiegeltjes etc. doet het in een slaapkamer altijd goed! Zorg er wel voor dat het er rustig uit ziet, want er moet natuurlijk wel geslapen worden 🙂

Geef een reactie

