[TREND] Peg Board

Vorige week schreef ik al een blogpost over het gebruik van Multiplex in het interieur. Je ziet nu steeds vaker dat ze dat materiaal gebruiken voor Peg Boards, benieuwd wat dat is? Lees dan snel verder!

Vandaag hebben we weer inspiratie voor een erg leuk DIY idee! Laat het me weten als jullie hier een step by step DIY blogpost over willen zien. Ik ben zeker van plan deze te maken voor in mijn nieuwe studio, dus deel het graag met jullie.

Peg boards zijn helemaal hot en happening. En ik snap helemaal. Behalve dat dit er erg leuk uit ziet, is het ook nog eens enorm praktisch. Wat een peg board precies is? Het is gewoon een simpel gaatjes bord. Deze werd vooral gebruikt om gereedschap aan op te hangen, maar tegenwoordig is hij in het interieur ook erg goed toe te passen!

In de keuken is een peg board bijvoorbeeld erg handig om alle keuken-tools aan op te hangen, want die mogen tegenwoordig gewoon weer gezien worden! Behalve dat, is een peg board ook nog eens erg handig als kapstok, of gewoon als leuke decoratieve toevoeging aan een kale wand. Een combinatie ven beide kan ook. Dat het tegelijkertijd dient als een kapstok, maar ook als decoratie. Dat is nou juist het leuke van een peg board, je kan hem helemaal personaliseren naar jou en jouw interieur. Zo kan je hem letterlijk overal, in elke ruimte toepassen.

Bronnen: Bron 1: The design files – Bron 2: Poppytalk – Bron 3: Honestly WTF – Bron 4: Notey – Bron 5: Appartment Therapy – Bron 6: Homedesignlover

Wat vinden jullie van een peg board? Zouden jullie graag een DIY terug zien op JULIA VITA? Let me know!

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter, InstagramPinterest , én Bloglovin

 

5 gedachtes over “[TREND] Peg Board

Geef een reactie

