[INTERIOR] Black & White

Ik ben druk bezig met het inrichten van mijn nieuwe studio waar ik vanaf midden september in ga trekken. Het thema wordt Black & White! Het leek me leuk om de sfeerbeelden die ik voor mijn studio gebruik met jullie te delen.

Eerder schreef ik al over een ‘all white’ interieur en een ‘all black’ interieur, die kan je hier en hier lezen. Maar het aller mooiste vind ik om deze twee met elkaar te combineren. Een geheel zwart met wit interieur. Voor jou smaak iets te kleurloos? Niet wanneer je een beetje kleur toevoegt doormiddel van verschillende accessoires en accenten. Zo krijgt het geheel net even een extra boost en wordt het wat minder eentonig. Zelf hou ik van neutrale kleuren, maar je kan ook helemaal los gaan met wat fellere kleuren voor een nóg spannender eindresultaat.

Behalve black & white, wil ik aan mijn studio ook een vintage stijltje geven. Zo wil ik graag mijn vintage sidetable meenemen en nog andere vintage elementen toevoegen. Behalve vintage zie ik rotan ook wel heel erg zitten. Vooral in combinatie met de rest.

Ik ben er wel achter gekomen dat voor iemand anders een interieur plan maken véél makkelijker is dan voor jezelf. Vooral wanneer je alles mooi en leuk vind.. Hoe de inrichting precies gaat worden ben ik dus nog niet over uit. Maaar.. De stijl heb ik al dus ik kan vooruit!

Bronnen: Bron 1: The Design Villa – Bron 2: The Interior Collective – Bron 3: Deco Crush – Bron 4: By Kiki – Bron 5: Planete Deco – Bron 6: The Design Chaser – Bron 7: H&M Home – Bron 8: Planete Deco

Wat voor interieur stijl hebben jullie in huis? En wat vinden jullie van deze interieur stijl? Let me know!

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter, InstagramPinterest , én Bloglovin

 

6 Comments

Geef een reactie

