[TALK] Photo diary n°1

Vandaag introduceer ik weer een nieuwe rubriek op JULIA VITA! Omdat ik de laatste weken en aankomende weken erg druk ben met mijn verhuizing en het inrichten van mijn studio, leek het mij leuk om een photo diary bij te houden van de dingen die ik doe. Zo blijven jullie (ook achter de schermen) up-to-date. 

Maandag.

Mijn week begon met een ochtend meubel shoppen voor mijn studio bij Loods5 in Sliedrecht! Voorheen ging ik altijd naar Loods5 in Zaandam maar omdat Sliedrecht veel dichter bij is, probeerden we die vandaag. En, hij viel niet tegen! Ik ben echt fan van Loods5.. Ze hebben er zó veel leuke spulletjes, dat ik er eigenlijk nooit met legen handen de winkel kan verlaten. Zo kocht ik nieuw servies én nieuwe eetkamer stoelen! Deze stonden al erg lang op mijn wishlist. Ik was dan ook erg blij toen ze eindeleijk écht van mij waren.

IMG_6160

Mijn moeder had een hele gave IXXI gescoord bij Loods5. Deze ging ik meteen voor haar in elkaar zetten en ophangen (zo kon ik alvast oefenen voordat ik straks die van mij op moet gaan hangen).

IMG_6211

Dinsdag.

Ik begon de dinsdag ochtend met Crossfit. Ik vind het heerlijk om in de ochtend te sporten, zo heb ik meteen energie voor de rest van de dag. De rest van de dag bestond voornamelijk uit het schrijven van blogposts voor JULIA VITA én FURNLOVERS! Ik ben erg blij met de geschreven blogposts, dus hou zowel JULIA VITA als FURNLOVERS goed in de gaten!

IMG_6188

Woensdag.

Woensdag was een drukke dag. Ik ben daarom ook helemaal vergeten foto’s te maken. Ik begon de dag met werken. Daarna begon ik aan mijn nieuwe DIY, die binnenkort online zal komen! Kan iemand al raden wat het zal gaan worden? Later in de middag reed ik met twee vrienden naar Mechelen om onze inschrijving aan Thomas More te voltooien.

IMG_6203

Donderdag.

Vandaag stond er een ochtendje IKEA op de planning, om de laatste dingen te kopen voor in mijn nieuwe studio. Wie doet dit nog meer? Foto’s maken van de stellingen in plaats van het ouderwets op te schrijven? Nu is bijna alles compleet. Alleen nog alles inpakken en dan ben ik helmaal klaar om te gaan verhuizen! Later op de dag ging ik weer druk verder met het schrijven van blogposts.
IMG_6204 2.jpg

Vrijdag.

Op vrijdag ging ik weer flink aan de slag met een nieuwe DIY. Door de verhuizing die eraan zit te komen ben ik flink aan het DIY’en geslagen en binnenkort kan je ze allemaal terug zien op JULIA VITA.

IMG_0208.jpg

Dit was mijn hele drukke week.. Nog maar even tot de verhuizing. De verhuizing kunnen jullie natuurlijk over 2 weken ook terug zien op JULIA VITA. Ook hoor ik graag of jullie meer photo diaries willen zien. 

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter, InstagramPinterest , én Bloglovin

 

7 gedachtes over “[TALK] Photo diary n°1

Geef een reactie

