[TALK] 1 year anniversary

ER IS ER EEN JARIG HOERA HOERA, DAT KUN JE WEL ZIEN HET IS JULIA VITAAAAA.

Ja! Vandaag, 11 september, is niet alleen de dag waarop de grote verhuizing bezig is. JULIA VITA bestaat vandaag namelijk ook nog eens 1 jaar! Een dubbele speciale dag dus. Eventjes geleden kon je al de 100ste blogpost lezen op JULIA VITA, ook een hele mijlpaal. De blogpost hierover lees je hier.

Mijn aller aller eerste kwam namelijk online op 23 mei 2014 (!!). Dat is dus al langer dan een jaar geleden, maar toen was JULIA VITA nog geen JULIA VITA. Toen wilde ik nog gaan schrijven over alles wat met lifestyle te maken heeft. Al snel had ik daar geen zin meer in, want daarna daarna was het stil.. Heel erg stil. Tot dat  ik op 11 september 2015 besloot dat het tijd was om verder te gegaan waar ik gestopt was, maar dan beter. Dit keer met een nieuw concept, alleen maar gericht op mijn aller aller grootste passie: interieur. Zo was JULIA VITA geboren.

Nu zijn we een jaar en 110 blogposts verder. Ik krijg zo veel leuke reacties op JULIA VITA. Het was een hele stap om dit openbaar te maken en vond het stiekem heel erg eng.. Maar oh wat ben ik blij dat ik het gedaan heb! Ik kan bij JULIA VITA echt mijn creatieve ei kwijt en mijn passie voor interieur met jullie delen. Van de aantal bezoekers en volgers had ik een jaar geleden alleen maar durven dromen.

Daarom wil ik jullie allemaal heel erg bedanken. Bedanken dat jullie altijd te tijd nemen mijn blogposts te lezen, een reactie achter te laten of mij willen volgen op social media.

JULIA VITA is nog lang niet klaar. Er komen heel veel toffe nieuwe dingen aan. Zo kan ik alvast verklappen dat JULIA VITA bezig is met het maken van video’s! Abonneer je dus alvast op het JULIA VITA Youtube Channel om geen een video te hoeven missen.

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter, InstagramPinterest , én Youtube.

 

13 gedachtes over “[TALK] 1 year anniversary

  1. Hey hallo! Het is een tijdje geleden dat ik op de blog was maar ik zie dat je niet stil hebt gezeten. Proficiat met de 1 jaar! Voor mij is het ook bijna zover (ondanks de pauzes)! Zelf ben ik deze zomer ook begonnen met een Youtubekanaal, ik wens je alvast veel succes en ik ben benieuwd naar de eerste video! 🙂 Succes!

  2. Superleuk en natuurlijk gefeliciteerd met deze geweldige mijlpaal! Zo herkenbaar dat je het best wel eng vond om openbaar te gaan…, maar gelukkig heb je het gedaan, en kijk wat je hebt bereikt! Leuk om te zien en je te volgen, en zo kan ik weer van jou leren;-) Succes en op naar de 2 jaar!

Geef een reactie

