[TALK] Photo diary n°2

Omdat ik de laatste weken en aankomende weken erg druk ben met mijn verhuizing en het inrichten van mijn studio, leek het mij leuk om een photo diary bij te houden van de dingen die ik doe. Zo blijven jullie (ook achter de schermen) up-to-date. 

Maandag.

Maandag ging ik nog even de stad in om de laatste dingetjes de kopen voor mijn nieuwe studio. Ik zocht al een lange tijd naar kussentjes voor in mijn bank, maar dat leek mission impossible te zijn. Alles wat ik mooi vond, vond ik tegelijkertijd ook weer veel te duur. Totdat ik bij de Xenos binnenliep, en deze leuke exemplaren bemachtigde.

IMG_6258.jpg

Dinsdag.

Een dagje NIET bezig zijn met de verhuizing stond voor dinsdag op de planning. En dat is redelijk goed gelukt. Samen met mijn broer reed ik in mijn nieuwe autootje naar Amsterdam. We hebben lekker rondgelopen, wat gewinkeld en gegeten. Een perfecte dagbesteding dus.

IMG_6245.jpg

Woensdag.

Woensdag bestond mijn dag vooral uit inpakken. Wat een karwei zeg… Ik heb het uitgesteld tot het laatste moment. Dan komt nu meteen mijn verhuistip #1: STEL HET NIET UIT! Haha, gelukkig heb ik nog een paar dagen. Het komt nu wel heel erg dicht bij. Het leuke van alles? Ik ga de hele verhuizing vastleggen. De video hiervan kan je binnenkort verwachten op JULIA VITA!

IMG_6260 2.jpg

Donderdag.

Donderdag was ik de hele dag bij een fotoshoot op het bedrijf van mijn vader. Super leuk om te zien hoe die fotografen te werk gaan en hoe er een goede foto ontstaat. Heel veel inspiratie!

IMG_6271.jpg

Vrijdag.

Inpakken, inpakken en nog eens inpakken. De laatste dag waarop dit nog kon. Zaterdag moet ik een dagje werken en zondag is het al weer zo ver.. De dag was zoo enorm druk, dat ik de hele dag vergeten ben foto’s te maken.. Oeps! Zullen de spanningen wel zijn 😉

Voor de Verhuis video kan je JULIA VITA in de gaten houden, maar óók het JULIA VITA Youtube kanaal! Door je te abonneren mis je nooit een video!

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter, InstagramPinterest , én Youtube.

Geef een reactie

