[TALK] A little less..

Vandaag een blogpost voor jullie die ik gehoopt had niet te moeten schrijven.. JULIA VITA gaat (zoals je misschien wel al gemerkt hebt) een beetje minderen. 

Zoals je wellicht voorbij hebt zien komen ben ik onlangs verhuisd naar Mechelen, om daar een opleiding interieurvormgeving te gaan volgen. Nog steeds ben ik heel erg blij met deze keuze. Ik leer enorm veel, maar.. de studie neemt wel heel erg veel van mijn tijd in beslag.

Daarom heb ik ervoor gekozen om wat te minderen met de blogpost op JULIA VITA. Dit zou misschien niet als een grote schok komen, aangezien het de afgelopen weken al een stuk minder waren. Naast de druk van school vind ik het heel lastig om de blogposts te schrijven. Voor mijn blogpost leg ik de lat steeds een stukje hoger voor mezelf. Ik wil zelf foto’s maken, video’s maken en goede teksten schrijven. Dat is natuurlijk logisch, maar het neemt wel een veel tijd in beslag.

Wanneer ik in rustigere periodes zit, kan je natuurlijk gewoon blogposts verwachten op JULIA VITA. Wanneer ik druk ben met deadlines of tentamen weken zullen er minder tot geen online komen. De standaard hoeveelheid van minstens 2 blogposts per week zal dus vanaf nu per week gaan verschillen.

Wil je nou op de hoogte blijven wanneer er een nieuwe blogpost online komt? Vergeet dan niet op VOLG te drukken en je e-mail adres achter te laten. Zo krijg je meteen een e-mail wanneer er een nieuwe blogpost online staat!

Jullie horen snel van me. 

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter, InstagramPinterest , én Youtube.

 

2 Comments

Plaats een reactie