[INSIDE LOOK] Funda find #2

– Eindelijk heb ik wat tijd gevonden om weer een blogpost te schrijven. Ik miste het zó! Dus vandaag ben ik terug met mijn favoriete rubriek: INSIDE LOOK! – 

Jaaaaa.. Het is weer tijd voor een nieuwe funda find! Regelmatig zit ik op Funda te zoeken naar de mooiste huizen. Niet omdat ik een huis wil gaan kopen, maar omdat ik het stiekem heel erg leuk vind om lekker ongegeneerd bij andere huizen binnen te gaan zitten kijken.

Wederom weer een prachtige grachtenpand in Amsterdam, net zoals de vorige Funda find. Hij is een klein beetje, en dan ook echt maar echt een heel klein beetje, goedkoper dan de vorige. Dat is dus al een score. Maar alsnog kost het huis bijna een slordige 4 miljoen euro. Ja, 4 miljoen euro… Maar… dan heb je natuurlijk ook wel wat. Namelijk: 9 kamers waarvan 4 slaapkamers. 4 badkamers en 3 aparte toiletten. Een sauna (!) en zelfs een lift. Oh en ook een riante tuin, wat heel erg zeldzaam is in hartje Amsterdam.

Als je het aan mij vraagt is behalve het huis zelf, de ligging ook nog eens perfect. Je woont aan het Vondelpark (groen!), om de hoek bij de PC Hoofdstraat. Wat betekend dat je lekker rustig woont maar wél midden in de drukke stad. Zo is het super fijn om de keuze te hebben tussen de rust en de drukte.

De rust zie je terug keren door heel het huis. Zowel in het kleur gebruik als in het gebruik van de mooie, degelijke en natuurlijke materialen. Het open glaswerk creeërt openheid waardoor je toch weer verbonden bent met buiten.

Bereid je maar alvast voor op héél veel foto’s, want ik wilde jullie er geen één onthouden.

793_2160810_2160789_2160813_2160801_2160792_2160795_2160805_2160

Bron: Funda

Wat vinden jullie van dit enorm grote huis in hartje Amsterdam? En zoeken jullie als ik ook graag heel Funda door? Vergeet dan niet jouw favoriete funda find achter te laten in de reacties!

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter, InstagramPinterest , én Youtube.

4 Comments

Geef een reactie

