[TALK] Best of 2016.

Wow. Ik ben even sprakeloos over hoe mega snel de tijd is gegaan en over hoe het kan dat het al weer 2017 is. Een nieuw jaar betekend één ding op JULIA VITA: tijd voor een nieuw jaaroverzicht!

Aller eerst: HAPPY 2017! Ik hoop dit jaar JOUW jaar gaat worden. Dat je je dromen mag bereiken, nieuwe herinneringen mag maken en vooral lief mag hebben!

2016 is het jaar dat ik fanatiek aan de slag ging voor JULIA VITA. Het jaar waarin ik 6(!) keer op vakantie ging en heel veel inspiratie op deed. Het jaar waarin JULIA VITA een heel stuk is gegroeid. Maar ook het jaar waarin ik mijn diploma haalde en startte aan een nieuwe uitdaging: studeren en verhuizen in/naar België.

Het jaar waarin ik, met nog steeds heel veel moeite, wat meer afstand heb moeten doen van JULIA VITA. Waarom? Dat leg ik uit in deze blogpost.

Laten we nu gaan kijken naar de 10 best bekeken blogposts op JULIA VITA in 2016.

#10: [INTERIOR] Latest Buys

In deze blogpost laat ik je zien wat ik allemaal nieuw kocht voor mijn interieur. Later in het jaar kwam hier nog véél meer bij omdat ik natuurlijk op mezelf ging wonen! Een foto van een aantal van die aankopen kan je hier bekijken.

#9: [TRENDS] Urban Jungle

Toch wel één van mijn favoriete trends van 2016. En blijkbaar ook die van jullie ;).

#8: [LOVE] Exposition @ Piet Hein Eek

Eén van mijn hoogte punten uit 2016: Het halen van mijn diploma. Hier hoorde natuurlijk een eindejaarsexpositie bij, die werd gehouden bij Piet Hein Eek. Stiekem ben ik toch best wel een beetje trots om daar te mogen hebben gestaan.

#7: [INSIDE LOOK] Funda Find

Hoe kon het ook anders dan dat deze geweldige ‘Funda Find’ niet in mijn top 10 van 2016 zou staan. Deze blogpost was razend populair en ik kwam er al snel achter dat ik niet de enige was die ongegeneerd rond zit te struinen op Funa, pfieuw!

#6: [TALK] The Big Move 

Een ander hoogte punt uit 2016: Mijn verhuizing naar Mechelen in België, om daar aan een nieuwe opleiding te beginnen. Ondanks de drukte van mijn opleiding heb ik het heel erg naar mijn zijn. Ook begon ik met YouTube, je kan je abonneren om nooit meer een video te missen.

#5: [INSIDE LOOK] My Room

Natuurlijk waren jullie allemaal erg benieuwd hoe mijn eigen kamer er nou uit zien, na al die inspiratie foto’s die ik met jullie deel. Oh en ik kan je verklappen dat er in 2017 zeker zo’n zelfde post online komt van mijn nieuwe huisje. Stay tuned!

#4: [INTERIOR] Outdoor Dinner Party – pt. 1

Een inspiratie post voor één van mijn leukste opdrachten uit 2016. Het stylen van mijn moeder haar ‘Outdoor Dinner Party’ ter ere van haar 50ste verjaardag.

#3: [DIY] IKEA Hacks 

IKEA Hacks zijn zo te zien erg populair. Wellicht vind er binnenkort een DIY plaats waarin ik een eigen IKEA Hack uit ga voeren. Hou JULIA VITA daarom dus in de gaten ;).

#2: [INTERIOR] Outdoor Dinner Party – pt. 2 

En dan natuurlijk het eindresultaat van mijn styling klus voor mijn moeders’ ‘Outdoor Dinner Party’. Man, wat was het geslaagd! Ik heb zo veel complimentjes gekregen van de mensen die er waren, maar ook van de mensen die deze blogpost hebben gelezen. Zo ontzettend gaaf! Dit veruit (samen met #1) de meest bekeken blogpost op JULIA VITA in 2016.

#1: [DIY] Iron Mesh Moodboard

En dan op nummer één: Mijn favoriete DIY! Ik ben zó blij dat deze goed in de smaak is gevallen. Elke keer ben ik nog heel erg blij met mijn Iron Mesh Moodboard. Het maakt mijn kamer gewoon helemaal af. Ik vind het vooral heel leuk om te horen dat mensen deze DIY ook daadwerkelijk zelf hebben uitgevoerd.

Welke blogpost vonden jullie het leukste op JULIA VITA? En welke zou je in 2017 heel erg graag terug willen zien komen? Let me know!

Liefs,

Julia.

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter, InstagramPinterest , én Youtube.

Geef een reactie

