[INTERIOR] Packing up the XMAS decorations

Jep. Kerstmis is voorbij, het is een nieuw jaar en dus het is tijd om de kerstversieringen op te gaan ruimen..

Ik vind dit altijd enorm zonde en totaal niet leuk om te doen. Ik hou van de gezelligheid van alle lichtjes, glitters en andere kerstversieringen. Het opruimen ervan betekend dat het echt het einde is van die heerlijke tijd van het jaar.

Omdat ik mijn kerstdecoraties nog helemaal niet met jullie heb gedeeld (drukdrukdruk) wilde ik ze in deze post nog kort even toelichten. Ik vond het zonde om ze niet met jullie te delen, omdat ik heel erg blij ben met het uiteindelijke resultaat.

Een echte boom zetten wilde ik niet, omdat ik in de kerstvakantie de meeste tijd bij mijn ouders ga zijn. Maar geen kerstboom vond ik ook weer zo saai. Daarom haalde ik inspiratie uit mijn blogpost van vorig jaar: ik maakte een alternatieve kerstboom! Bij de H&M Home kocht ik verschillende versieringen, die ik met behulp van feestelijke washi tape op hing. Daaromheen een driehoek van lampjes en tadaa.. Daar is je kerstboom!

Schermafbeelding 2017-01-04 om 12.46.01.png

Schermafbeelding 2017-01-04 om 12.47.43.png

Ook koos ik ervoor om mijn wand met polaroid foto’s in te ruilen voor een met gouden glitter tape gecreëerde Rudolf! Zelf vind ik deze enorm goed gelukt, ik heb zelf nog even getwijfeld of ik hem niet nog héél even kon laten hangen..

Schermafbeelding 2017-01-04 om 12.46.28.png

Nu Rudolf zijn winter, of moet ik zeggen zomer, slaapje gaat houden. Wil ik mijn polaroid foto’s weer terug brengen. Maar dan wel op een andere manier. Ik vond het zo’n ongeorganiseerde bende… Misschien ga ik ze in lijstjes hangen? Als ik er aan uit ben zal ik natuurlijk het eindresultaat met jullie delen ;).

Heb jij nou een hele kale plek over nu de kerstboom weg is? Of kan jouw huis net even iets meer aankleding en gezelligheid gebruiken? Hou dan JULIA VITA in de gaten voor de aankomende blogpost over goede vervangers voor de kerstboom!

Hebben jullie de kerstdecoraties al opgeruimd?

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter,InstagramPinterest , én Youtube.

3 Comments

  1. Leuk je alternatieve kerstboom! Ik heb gister alles opgeruimd. Het ziet er dan in een keer zo saai uit haha. Ik moet wat meer met leuke accessoires gaan doen denk ik :-).

Geef een reactie

