[INSIDE LOOK] Victorian terrace house

Yes.. I’m back! Na 2 maanden afwezigheid vond ik het hoog tijd voor weer een nieuwe blogpost. Hoe kan ik dat nou beter doen dan met één van mijn favoriete onderwerpen op JULIA VITA: een prachtige binnenkijker. Enjoy! 

Vandaag kijken we binnen bij een prachtig Victoriaans rijtjeshuis in Melbourne, Australië. Alleen de locatie zelf is al een pareltje. Het huis is geheel opgeknapt in een moderne, minimalistische stijl. Een stijl die ik zelf heel erg goed kan waarderen.

Laten we het allereerst hebben over de keuken. Deze is pure perfectie met het prachtige marmer, de houten vloer, de grijze kleur én de zwarte details. Deze kleuren zijn overigens doorgevoerd door het hele huis met hier en daar een paar kleine kleuraccenten. Dit straalt, zoals je ziet op de foto’s, een hoop rust uit. Je ziet dan ook dat de gehele inrichting van het huis goed doordacht is. De materiaal en kleurkeuzes die perfect op elkaar zijn afgestemd. En dan de mooie retro meubelen die het geheel net iets minder statig en wat speelser maken.  Deze prachtige inrichting is het werk van Flack Studio.

En dan hebben we het nog niet eens gehad over de prachtige openslaande deuren in de slaapkamer. Dat is voor mij een echte een slaapkamer droom. Oh, en natuurlijk de walk in closet, waarbij de stijl van de keuken geheel is doorgevoerd (marmer!).

Dat ik dit huis mooi vind, zal voor jullie geen verrassing meer zijn. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Bron: Dust Jacket. Helaas is deze prachtige en vooral ook inspirerende blog om een (voor mij nog) onbekende reden gestopt.. – Inrichting: Flack Studio – Foto’s: Brooke Holm – 

Wat vinden jullie van dit gemoderniseerde Victoriaans rijtjeshuis in moderne, minimalistische stijl?

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op FacebookTwitterInstagram, én Pinterest

Geef een reactie

