[TALK] I’m going to Stockholm!

Het is weer tijd voor een nieuw reisje. Maandag vertrek ik naar… STOCKHOLM!

Na mijn vakantie in Ibiza begon het al weer te kriebelen om een nieuwe vakantie te boeken. Maar.. Waar naar toe? Ik pakte mijn travel wish list erbij en was vrijwel zeker van mijn nieuwe bestemming. Ik moest en zou naar Stockholm gaan!

Stockholm staat al een tijdje bovenaan mijn lijstje. Vooral na mijn stedentrip naar Kopenhagen vorig jaar december. Ik ben zo benieuwd naar de stad. En vooral naar het Zweedse design. Kan niet wachten om alles te gaan ontdekken en de stad helemaal te gaan leren kennen!

Er staan al heel wat plekken op mijn lijstje om te gaan bezoeken. Maar heb jij een plek, winkel of museum dat ik écht niet moet missen? Laat het dan achter in de reacties!

Natuurlijk komt er binnenkort ook een verslag online van mijn trip naar Stockholm. Dus.. Stay tuned!

Zijn jullie al ooit in Stockholm geweest? Zo ja, vergeet dan zeker niet in de reacties wat tips achter te laten! 

Liefs, Julia.

Pssst.. Vergeet me niet te volgen op Facebook, Twitter, InstagramPinterest , én Youtube.

Plaats een reactie