[INTERIOR] Iron Mesh Moodboard

Eén van mijn favorieten van dit moment? Dat is toch wel het ‘Iron Mesh Moodboard’. Binnenkort wil ik hier een DIY over maken, maar daar voor moet ik eerst wat inspiratie hebben. En deze deel ik natuurlijk graag met jullie!

Je hebt ze vast wel al op pinterest voorbij zien komen, ze zijn helemaal hot & booming! Een Iron Mesh Moodboard is eigenlijk niet meer dan een stalen gaaspaneel. Maar wanneer je deze helemaal eigen maakt met jouw favoriete foto’s, tijdschriften, etc. is dit een echte eye-catcher in je interieur! Het idee is enorm simpel, maar zó leuk!

Plaats deze op lege plekken tegen de muur in je woonkamer of slaapkamer die wat opvulling kunnen gebruiken. Maar ook bij je werkplek en zelfs in de keuken kan zo’n moodboard erg leuk staan! Wanneer je deze in de keuken plaatst, kan je hier je favoriete en mooiste keukengerei aanhangen. Niet alleen heel erg leuk, maar ook nog eens erg handig!

Zo’n moodboard is dus niet alleen erg leuk in je interieur, maar het maakt het ook nog eens een stuk persoonlijker. Door persoonlijke herinneringen, foto’s of elementen aan het moodboard te hangen maak je een waardevolle presentatie voor in je interieur. In de mom van: Collect moments, not things (maar natuurlijk wel things van die moments).

Goed, op naar de inspiratie! Kijk je mee?

Bron: Homesick                                        Bron: Formelle design

Bron: My Unfinished Home                   Bron: Designhund

Bron: Scandinavian Love Song              Bron: A Beautifull Mess

Binnenkort ga ik hier mee aan de slag! Na het schrijven van deze post heb ik flink wat ideeën gekregen. Zouden jullie het leuk vinden om hier een blogpost van te zien? Let me know!

Wat vinden jullie van het Iron Mesh Moodboard? 

Liefs, Julia.

Pssst.. Je kan me nu ook volgen op Facebook, Pinterst, Twitter én Bloglovin

11 Comments

    1. Ah heel leuk! Had een hartjes vorm nog nooit eerder gezien.. Ik vind het ook echt super. Ik wil van mijn versie een soort reisbord maken met polaroids van plekken waar ik ben geweest!

  1. Lieve Julia, Dit is een leuke idee voor de kamer van Gibby. Een versie van een soort reisbord met polaroids van plekken waar je bent geweest is ook een super idee. Laat eens een review zien!

Plaats een reactie